Söker Business Bangkok - Stockholm mars 2024

aidin

New member
Hej! Lyckades under dagen hitta tre platser med Austrian till BKK i mitten av februari. San Francisco lades på is….

Har dock inte lyckats hitta ngn retur. Vad är sannolikheten att vi hittar en retur i C? Jag misstänker att det är nästintill omöjligt.

Tacksam för hjälp iallafall

Varifrån vill du börja din resa?

- BKK

Var är din destination?

- ARN

När vill/behöver du resa ut?

- Månadsskiftet februari/mars.

Hur många personer som skall resa?

- 2 vuxna 1 barn

I vilken kabinklass?

-Business

Med vilka flygbolag vill du flyga med?

-StarAlliance

Vill du stanna annanstans utöver destinationen?

-Spelar ingen roll

Hittar lite platser i (awardfares) economy till bla MUC men vore kul att flyga business hem.

Aidin skrev:Hej! Lyckades under dagen hitta tre platser med Austrian till BKK i mitten av februari. San Francisco lades på is….Har dock inte lyckats hitta ngn retur. Vad är sannolikheten att vi hittar en retur i C? Jag misstänker att det är nästintill omöjligt.Tacksam för hjälp iallafallVarifrån vill du börja din resa?

- BKK

Var är din destination?

- ARN

När vill/behöver du resa ut?

- Månadsskiftet februari/mars.

Hur många personer som skall resa?

- 2 vuxna 1 barn

I vilken kabinklass?

-Business

Med vilka flygbolag vill du flyga med?

-StarAlliance

Vill du stanna annanstans utöver destinationen?

-Spelar ingen roll

Hittar lite platser i (awardfares) economy till bla MUC men vore kul att flyga business hem.
Klicka för att utvidga...
Hej,

Om ni kan tänka er en natt i Shanghai så bokade jag precis denna routing

BKK - PVG (SHA) - ZHR - ARN

Fanns gott om platser i C på långa benet. Dock bara ekonomi med Thai till PVG men är enbart 4h flight.

Kollade lite nu, såg samma resa men vi får nog ta openjaw fr Shanghai. Hittade billiga biljetter fr BKK till Shanghai med AirAsia. Ska titta lite mera och se vad det finns för alternativ till Shanghai. Tack för tips!

Back