Ja märkligt. En i vår Point Sharing group har fått detta också. Det innebär att om jag bränner alla 700 000 poängen innan den 7/2 så kan vi använda dessa 3000 splash points som ligger längst ner i turordningen.eliee skrev:Noterade i SAS app att jag har fått x antal Splash points som enbart är giltiga ett par dagar - fick dem idag och de är tydligen bara giltiga till 7/2.Någon som har koll på vad dessa är?Tack på förhand!Klicka för att utvidga...
Isak21 skrev:Det här är för mig en "spattig" move från SAS, som jag inte känner mig helt bekväm med.Vad är rationalen?- 3000 poäng är knappas särskilt värdefulla att göra sig av med i sig själva.- Varför vill de få medlemmar att sätta sprätt på sina poäng? Finns det något skäl som vi inte känner till som är oroväckande?- Devalveringar på G etc?Är det någon som vet något?Klicka för att utvidga...
Underligt att det kommer nu, särskilt då jag varit aktiv de senaste åren och inte sett mailet.Homer skrev:Kan det vara detta?Check Your Emails: SAS Eurobonus Reactivation With 3,000 Points | LoyaltyLobbyKlicka för att utvidga...
eliee skrev:Underligt att det kommer nu, särskilt då jag varit aktiv de senaste åren och inte sett mailet.Något annat liknande, tro?Klicka för att utvidga...
DrGold skrev:Jag har också fått samma mail@Tonton- verkar således ej vara samma som länken från@Homer. I mailet till den "kampanjen" stod det ju tydligen så här, vilket antyder att det är nån drive för att identifiera aktiva/passiva eurobonusmedlemmar:Visa bifogad bild 105657När jag öppnar SAS-appen dyker det upp en dialog som specifikt varnar för att giltigheten för 3000 poäng går ut den 7 februari, och på SAS hemsida är samma information markerad i rött.Visa bifogad bild 105658Så det är väl helt enkelt bara att försöka hitta på nån användning för poängen innan den 7 februari!Klicka för att utvidga...
SimonXYZ skrev:Poäng som går ut först borde SAS rimligtvis använda först, så har du inga andra poäng som går ut innan 7 februari så borde dessa Splash Points användas först.Klicka för att utvidga...
Tackar!Tonton skrev:För de som är intresserade så ser mailet ut på sådant sätt:Visa bifogad bild 105656Klicka för att utvidga...