niklas-eriksson
New member
Hej!,
Visst är det så att man kan ta med sig en gäst in till SAS Loungen med Eurobonus guld-kort?
Visst är det så att man kan ta med sig en gäst in till SAS Loungen med Eurobonus guld-kort?
Niklas Eriksson skrev:Hej!,Visst är det så att man kan ta med sig en gäst in till SAS Loungen med Eurobonus guld-kort?Klicka för att utvidga...
Zniper skrev:Eller max 4st familjemedlemmar. Gäller även fasttrackKlicka för att utvidga...
Besök våra lounger – dra nytta av Wi-Fi, mat och dryck | SASCoooC skrev:Någon som vet hur "familjemedlem" definieras? Funkar t.ex. sambo och svärfar?Klicka för att utvidga...
Ja du kommer in där, finns väl ingen som har något gott att säga om T4, tar ca 10 minuter att gå men ni måste göra ny säkerhetskontroll. Kan vara rätt mycket folk under påsken om man har otur.CoooC skrev:Gör min EBG-debut om ett par dagar när MC-premium-poängen faller in på kontot och ska flyga till Luleå från terminal 4 inom kort. Någon som vet om man kommer in i guld-loungen trots att man har en resa från terminal 4 och är det isf värt besväret?Klicka för att utvidga...
CoooC skrev:Någon som vet hur "familjemedlem" definieras? Funkar t.ex. sambo och svärfar?Klicka för att utvidga...
De har ändrat, numera är det ”make/maka/partner/föräldrar och egna barn” enligt länken några poster upp.Anders Östling skrev:Vad jag förstår så är det barn, sambo, make/maka som gäller. Syskon o föräldrar gör sig icke besvär. Hur det sedan fungerar i verkligheten är annorlunda. I höstas tog jag med hustrun, 2 söner, svärdotter och deras 3-åring på CPH Gold. Fungerade finfint.Klicka för att utvidga...
bankb skrev:Är det inte bara passera grindarna med EBD först och sen resterande två?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Jo precis så. Har du haft problem med detta?Klicka för att utvidga...
Det har gått bra för mig utan assistans från personalen, iallafall på ARN T5 Guld och Kastrup Guld.bankb skrev:Nja, har rest med familjen men då på olika bokningsreferenser. Så då har vi fått be om hjälp för att komma in.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Det har gått bra för mig utan assistans från personalen, iallafall på ARN T5 Guld och Kastrup Guld.Klicka för att utvidga...
bankb skrev:Nja, har rest med familjen men då på olika bokningsreferenser. Så då har vi fått be om hjälp för att komma in.Men ska iväg med två kollegor som inte har *G status kommande veckan, så nyfiken om det på ett enkelt sätt går att få in dom. Vi åker ju på samma bokningsnummer alla tre, så det borde ju gå utan att behöva blanda in fysiska personer som kan sätta käppar i hjulet.Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Uppskattar om du inte tar med dina gäster i guldloungen eftersom det redan är så mycket folk i loungen. Du kan förslagsvis istället gästa in i businessloungen istället och så kan ni alla tre dela på kostnaden för den tredje att köpa in sig.Detta är ett kryphål som utnyttjas rejält av folk och är en av anledningarna till att det är överbefolkat i loungerna.Klicka för att utvidga...