TAP till Miami, vilket säte med småbarn i Business?

chrillchen

New member
3f378d8e-d28c-45d0-b9a1-ac647847147b-png.126458

Någon som kan tipsa om vilka platser vi ska välja för att komma så nära varandra som möjligt?

Vi är två vuxna + två småbarn (2 och 3 år) så vi har fyra platser.

såhär ser seat mapen ut.

Mvh.

Udda rader i mitten. 1, 3, 5, 7, 9. En vuxen och ett barn. Nackdel är att ni har en rad mellan er. Jag skulle sätta en förälder på D och den andra på G så man kan hjälpas åt den vägen.

Alternativt raderna bakom varandra men det blir svår att hjälpa till med distans mellan stolarna. Du ser ganska bra på detta Googlesök hur det ser ut.

Udda vinklas inåt, jämna utåt och från varandra.

Resenarengot skrev:Vad tyckte du och barnen om mat och service? Står och väger om det är värt med 2 extra legs ned till LIS för att åka TAP över istället för ekonomi direkt typ...Klicka för att utvidga...
Service var riktig bra, de kom flera gånger att kolla på barn , och maten var också gott. Barnen fick välja vanlig måltid (ingen barnmenu)

Desert :

viber_image_2023-01-16_15-13-56-344-jpg.138128

Senator skrev:Udda rader i mitten. 1, 3, 5, 7, 9. En vuxen och ett barn. Nackdel är att ni har en rad mellan er. Jag skulle sätta en förälder på D och den andra på G så man kan hjälpas åt den vägen.Alternativt raderna bakom varandra men det blir svår att hjälpa till med distans mellan stolarna. Du ser ganska bra på dettaGooglesökhur det ser ut.Udda vinklas inåt, jämna utåt och från varandra.Klicka för att utvidga...
Vi är 2 vuxna och 2 barn (14 och 11 år). LIS till CUN. Jag seatade oss rad 2,; C, D, G, H. Visst är det lite kontakt mellan C-D resp G-H på rad 2?

Back