TAV öppnar lounge på Köpenhamns flygplats under 2017

Turkish Airlines ville själva öppna en egen lounge på Arlanda, men de planerna tycks ha lagts på is.

Intressant! Jag trodde att Turkish alla gånger skulle börja använda den nya Menziesloungen där, men förstår om de vill differentiera sig mot exempelvis Qatar och Emirates med vassare markservice för att locka till sig businessresenärer österut.

Jättekul att det äntligen verkar hända lita saker på loungefronten här i Skandinavien som ju varit rätt eftersatt får man säga

Hur påverkar det SAS ekonomi och guldkortsresenärerna som skall utanför Schengen eller har långa layover går dit i större omfattning..?

Kan jag verkligen (förhoppningsvis!) medföra att de behöver rycka upp SAS-loungen.

olo skrev:Hur påverkar det SAS ekonomi och guldkortsresenärerna som skall utanför Schengen eller har långa layover går dit i större omfattning..?Kan jag verkligen (förhoppningsvis!) medföra att de behöver rycka upp SAS-loungen.Klicka för att utvidga...
Det vore fortfarande grymt med en direktingång från guldloungen till D-piren non-Schengen.

Back