Taxi från Bangkok to Pattaya

Laura1658 skrev:Hjälp!Jag behöver ta mig från BKK internationell airport till Pattaya.Vilket taxibolag?Tack!Klicka för att utvidga...

0fa72d_23c611618b9f4cc2a007010595fa444c%7Emv2.jpg

Nam's Taxis With Lady Drivers

Nam's Taxi, lady driver only. /Female taxi driver/ in Bangkok city/ Pattaya city and Suvarnabhumi airport( BKK) Thailand.

0fa72d_56ee71a4c2204b2dba23e7debd19b35d%7Emv2.jpg

www.namstaxiladydrivers.com

Sedan L 1200 THB, allt inkl tullar etc.

Roong-Reuang-Coach-Pattaya-Bus-Outer-View.jpg

Roong Reuang Coach Thailand buses & guides | BusOnlineTicket.co.th

Roong Reuang Coach Thailand buses & service guide & book your preferred bus ticket at BusOnlineTicket.co.th now!

cropped-cropped-cropped-favicon2-1-32x32.png

www.busonlineticket.co.th

Detta är ett billigt och pålitligt bussbolag från BKK flygplats till din destination. Det finns också ett alternativ att låta dem ta dig från busstationen till hotell.

Jag använder dem till och från Hua Hin. Men deras busslinje 389 går till Pattaya och är liknande.

De ger vatten på flaska och sätena lutar och är bekväma.

Brukar utnyttja och boka via

OG_image.jpg

Homepage

Book a trusted local driver to pick you up and introduce you to your next destination, pre-order travel essentials.

apple-touch-icon.png

www.welcomepickups.com

Axel35p skrev:Nam's Taxis With Lady DriversNam's Taxi, lady driver only. /Female taxi driver/ in Bangkok city/ Pattaya city and Suvarnabhumi airport( BKK) Thailand.www.namstaxiladydrivers.comSedan L 1200 THB, allt inkl tullar etc.Klicka för att utvidga...
Dessa väljer jag också. Fräscha bilar och förare som kör vettigt. Brukar åka med familjen (fru och barn i lågstadieålder).

guwonder skrev:Roong Reuang Coach Thailand buses & guides | BusOnlineTicket.co.thRoong Reuang Coach Thailand buses & service guide & book your preferred bus ticket at BusOnlineTicket.co.th now!www.busonlineticket.co.thDetta är ett billigt och pålitligt bussbolag från BKK flygplats till din destination. Det finns också ett alternativ att låta dem ta dig från busstationen till hotell.Jag använder dem till och från Hua Hin. Men deras busslinje 389 går till Pattaya och är liknande.De ger vatten på flaska och sätena lutar och är bekväma.Klicka för att utvidga...
https://airportpattayabus.com/ är deras egna hemsida. När mina föräldrar hade hus i Jomtien tog vi alltid denna, nu blir det mer Nam's taxi.

Bokade via Bolt både ToR för ett par veckor sedan. Fräsch bil, inga problem att hitta och 1100 bath dit, 1400 hem tror jag.

Tevyn skrev:Bokade via Bolt både ToR för ett par veckor sedan. Fräsch bil, inga problem att hitta och 1100 bath dit, 1400 hem tror jag.Klicka för att utvidga...
Det där är bra pris, jag brukar bara gå ner till de vanliga taxibilarna och brukar kosta ca 2.200 bath enkel, returen får man ofta för mindre så bra rekommendation här med Bolt

Back