Thai Airways first class på Boeing 777

perra

New member
Har en fråga om Thai och deras flygplansmodeller. Är ute efter biljetter i first.

När jag kollar på ANA och Aeroplan så visas 77W som 773 . På motsvarande sidor visas även en 777 med Thai som ska ha first (sökning gjord på BKK-AKL), trodde dessa bara hade business.

Någon som kan förklara de?

Perra skrev:Lånar denna tråd då jag har en fråga om Thai och deras flygplansmodeller. Är ute efter biljetter i first.När jag kollar på ANA och Aeroplan så visas 77W som 773 . På motsvarande sidor visas även en 777 med Thai som ska ha first (sökning gjord på BKK-AKL), trodde dessa bara hade business.Någon som kan förklara de?Klicka för att utvidga...
THAI använder inte beteckning 77W till deras inleasad plan från Jet Airways Boeing B777-300ER.

Om du flyger med THAI 773 på Bangkok-Tokyo vv, Bangkok-Paris vv och Bangkok-Frankfurt vv, är Jet Airways plan därmed det finns Suite(First).

Perra skrev:Jo det är jag med på. De var att de visade first på 777 som jag blev lite konfundersamKlicka för att utvidga...

Om det finns First class på en THAI 777, så är det garanterat Jet Airways plan.

THAIs egna 777 har bara 2 klasser.

AHO skrev:Om det finns First class på en THAI 777, så är det garanterat Jet Airways plan.THAIs egna 777 har bara 2 klasser.Klicka för att utvidga...
Exakt så är det. Och känner man sig fortfarande osäker kan man kolla att både första klass och business class har en 1-2-1 konfiguration, i synnerhet 1-2-1 i business class har inte Thai Airways i någon av sina egna flygplan.

Som sagt på ANA och Aeroplan visade de 777 (med first) men när bokning var gjord så visade det sig vara deras 340-600, ja ja

Perra skrev:Som sagt på ANA och Aeroplan visade de 777 (med first) men när bokning var gjord så visade det sig vara deras 340-600, ja jaKlicka för att utvidga...

Jag tyckte A340-600 stolen var mycket trevligt. Dock enbart provat den på BKK-SIN, men jag gillade den...

Back