J johan-gott New member Jul 4, 2022 #1 Jag är tyvärr upptagen de aktuella datumen, men annars hade jag övervägt att åka. The Travel Summit - The #1 Event For Elevating Your Travel
Jag är tyvärr upptagen de aktuella datumen, men annars hade jag övervägt att åka. The Travel Summit - The #1 Event For Elevating Your Travel
T taggen New member Jul 4, 2022 #2 Johan Gott skrev:Jag är tyvärr upptagen de aktuella datumen, men annars hade jag övervägt att åka.The Travel Summit - The #1 Event For Elevating Your TravelKlicka för att utvidga... Click to expand... Är inte detta extremt inriktat mot boende i Nordamerika med Amerikanska kreditkort?
Johan Gott skrev:Jag är tyvärr upptagen de aktuella datumen, men annars hade jag övervägt att åka.The Travel Summit - The #1 Event For Elevating Your TravelKlicka för att utvidga... Click to expand... Är inte detta extremt inriktat mot boende i Nordamerika med Amerikanska kreditkort?
J johan-gott New member Jul 4, 2022 #3 Det är mycket möjligt att det är. Jag har inte gjort någon närmare research. Men även om det skulle vara det känner jag mig lite lockad om jag hade kunnat kombinera resan med en bra flygbokning...
Det är mycket möjligt att det är. Jag har inte gjort någon närmare research. Men även om det skulle vara det känner jag mig lite lockad om jag hade kunnat kombinera resan med en bra flygbokning...