Budgetresenär skrev:Personligt föremål / Personal item - Vad använder ni?Jag skulle vilja ha lite tips på vad ni använder som personal item när ni reser med framförallt SAS. Storlek 40x30x15 gäller alltså då vilket inte är alls samma som andra bolag, precis som handbagage. Vad har ni för krav och önskemål på en sån väska och vad använder ni?www.businessclass.com
Tips på väska för budgetbolagens under-sätet-bagageHej, Tittar på en väska för de "nya" reglerna där man plockat bort en vanlig kabinväska och endast tillåter en mindre väska under sätet. Ex. Ryanair tillåter 20x25x40, SAS tillåter 40x30x15, Vueling tillåter 40x20x30 etc. etc. Alla har mer eller mindre olika mått. Hur noga är dessa måtten...www.businessclass.com
Personal item på LufthansaÄr det någon som har erfarenhet av hur kinkiga Lufthansa är med storleken på PI? Min Rimowa portfölj är tyvärr 5 cm för stor både på höjd och bredd. Törs man chansa eller?www.businessclass.com
Kabinväska - lätt o smidig?Hej! Är ute efter en kabinväska för lite längre weekendresor men då en del bolag har 5/8/10kg gräns så är jag ute efter en så lätt och "yteffektiv" väska som möjligt. Några bra tips?

Tackwww.businessclass.com
Tips på nytt handbagageHej! Händer att jag åker en del med lågprisbolag och nu när fler o fler går över till att kabinväska inte får tas med så är jag ute efter en lämplig ryggsäck som har godkända mått. Har kikat på den här men om man går på Ryanairs väsk-policy så är den 4.5cm för bred.. nu kanske inte ens Ryan är...www.businessclass.comKlicka för att utvidga...