Tjäna 50% mer poäng på Scandic

• Thread starter Thread starter Brandten
  • Start date Start date
B

Brandten

Guest
Fick mail imorse...

Verkar inte vara någon speciell länk / personlig länk då mailet hänvisar in på vanliga bokningssidan.

Are you longing for an adventure or a restful time away? Explore your backyard or hit the road — whatever you may plan, we're here to give you a helping hand!

From Level 2 and beyond, you can now elevate your stay with at least 50% more earned points.

More points are just a click away — with free rebooking and cancellation

@Brandten vilket hotellprogram gäller det? Är det Scandic som är både skandinaviskt och har en nivå som kallas Level 2? Inga andra ledtrådar ges vad jag kan se.

Berglund skrev:@Brandtenvilket hotellprogram gäller det? Är det Scandic som är både skandinaviskt och har en nivå som kallas Level 2? Inga andra ledtrådar ges vad jag kan se.Klicka för att utvidga...
Scandic ja. Min ämnes-ändring kanske inte hann gå igenom.

Det där har gällt ett tag nu, under Corona. Jag som är level 3 får exempelvis spenderad krona (ex moms) gånger 4 i poäng just nu. Som ”kompensation” har de i stället tagit bort restaurang-voucher så du får 0kr att handla/äta för i stället!

Fredde18 skrev:Det där har gällt ett tag nu, under Corona. Jag som är level 3 får exempelvis spenderad krona (ex moms) gånger 4 i poäng just nu. Som ”kompensation” har de i stället tagit bort restaurang-voucher så du får 0kr att handla/äta för i stället!Klicka för att utvidga...

Då kan man lika gärna köra EB-kortet och få sina 500p/natt där

Back