Någon som har erfarenhet från tidigare kampanj om utcheckingsdatum eller hela boendeperioden räknas i praktiken?Gäller endast bokningar som görs den 21 mars 2023 mellan kl. 00:01 och kl. 23:59 för boendeperioden 31 mars - 1 maj 2023, med sista utcheckningsdatum 1 maj.Klicka för att utvidga...
Den tänkte jag faktiskt avstå i förmån för dubbla statuspoäng på SAS MC.M.K skrev:& sedan trippeldippa med NC MC betalningKlicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Låt säga att man har en rabattkod som ger en x antal poäng på nästa bokning, tror vi att även dessa poäng tripplas?Ping@jerixonKlicka för att utvidga...
airac skrev:Jag har en bokning 30e mars - 1 april som jag funderar på att boka om, men villkoren säger:Någon som har erfarenhet från tidigare kampanj om utcheckingsdatum eller hela boendeperioden räknas i praktiken?Klicka för att utvidga...
Uppdate, funkade! Tre rum två nätter, blir en natt (At Six, eller fyra på Comfort ARN) i återbäring!Doctor-X skrev:Precis råkat ut för detta. Bokade när det var kampanj, checkade in under kampanjperioden, men checkade ut efter sista dagen på kampanjen - 0 extrapoäng. Skickade mail till kundtjänst om jag ändå kunde få poäng för de nätterna som låg inom kampanjen, men blankt nej.Jag hade checkat in och ut, om du vill vara säker på att få x3-poäng.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Nånting har hänt med NCH Kundtjänst. Tar mer än tre dagar att få svar och oftast är det då väldigt korkade svar om att självklara saker som att boka om en bonusnatt inte alls går att lösa osv...Någon som vet vad som kan ha hänt? Outsourcing?Klicka för att utvidga...