Rätt uppenbart att de vill ta bokningar närmsta månaden, gissar det är låg beläggning överlag.Cristoffer Cedergren skrev:Lite snäv boendeperiod...Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Jaha, det går ju sådär med inloggningen.Visa bifogad bild 121103Lite som vanligt, alltså.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Har bara en planerad stay inom perioden. Hotellet var nu 200 kronor billigare och 3x poäng, bingo på den!Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Och appen har tappat kontakt med någon server och därmed texter till samtliga UI-objekt.Klicka för att utvidga...
Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.Sursmurf skrev:På kampanjsidan tror jag det var att det stod att man först skulle få sina ordinare poäng, för att senare få extrapoängen krediterade.Jag bodde den natt som för mig passade in på kampanjperioden i söndags, och ännu har jag inte sett en enda poäng för den.Jag gissar väl att de hanterar allt manuellt och poängen trillar in så småningom, men man tycker ju att de som lägger upp kampanjen borde ha koll på hur det fungerar.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.När det gäller själva krediteringen av poäng är den helt automatisk, både ordinarie poäng och kampanjpoäng, och ser ut som i mitt exempel nedan. Om du saknar poäng från vistelser i helgen så kan jag säga att det gör jag också, de kanske har haft något stopp i körningarna.Visa bifogad bild 121465Klicka för att utvidga...