Det är olika tillgång för olika program, inte svårare än så.plover skrev:Säkert blockad, married segments osv, men undrar varför den dyker upp inte alla *A kan boka?Klicka för att utvidga...
Awardhacks söker väl via SAS api. Alltså bara på de flighter eurobonus har tillgång till.palmen skrev:Det är olika tillgång för olika program, inte svårare än så.Air Canada släpper tex extremt mycket awards till sina egna och typ en tiondel så många till övriga Star Alliance.Klicka för att utvidga...
Ja, men jag svarade på varför det skiljer mellan bolag.JPE skrev:Awardhacks söker väl via SAS api. Alltså bara på de flighter eurobonus har tillgång till.Klicka för att utvidga...
Har du andra flighter med TK i ToR-resan? Kan vara att det inte går att kombinera med dessa i samma bokning. Det har jag råkat ut för, att jag t.ex. haft TK-segment i utresa men då inte kunnat kombinera med vissa TK-segment på hemresa.plover skrev:hej, det är ombokning. något knas då jag kan boka enkelväg men inte boka om en befintlig ToR…Klicka för att utvidga...