Okej. Jag ska till loungen innan så jag ska fråga där. Har hört lite olika, ibland uppgraderar de utan kostnad om man frågar och ibland kostar det. Hur vet man vad det kostar i poäng?anjak skrev:Jag har ringt in eller gjort det i loungen. Dom få gånger jag uppgraderat en biljett.Klicka för att utvidga...
Har bara betalat med pengar så har ingen aning om vad det kostar i poäng.flierman skrev:Okej. Jag ska till loungen innan så jag ska fråga där. Har hört lite olika, ibland uppgraderar de utan kostnad om man frågar och ibland kostar det. Hur vet man vad det kostar i poäng?Klicka för att utvidga...
Känns ju lite saftigt. Är inte lägsta pris för första klass poängbiljett typ 8400? Och du är dom fullt avbokningsbara fram till avgång.JohanE skrev:Uppgradering från andra klass till första klass på tåg från Stockholm till Malmö. Kostade 8.000 poäng.Klicka för att utvidga...
Bifogar exempel på biljett samma sträcka nästa vecka. Vid dessa priser vore ju 8400 poäng för en uppgradering nästan billigt. Ingen aning vad den aktuella avgången kostade men siffrorna i sig är iaf inte anmärkningsvärda.Anders5 skrev:Känns ju lite saftigt. Är inte lägsta pris för första klass poängbiljett typ 8400? Och du är dom fullt avbokningsbara fram till avgång.Klicka för att utvidga...