En möjlighet är väl att skicka dem bara till sambon och sedan slå ihop kontona. Då blir det bara kostnad för en flytt iaf.bnr skrev:Tror det går att skicka dem till en annan medlem, för att sedan skicka tillbaka dem till ditt konto.Nackdelen är att det kostar en liten slant.Klicka för att utvidga...
Ja, det kan nog också funka!LasseFoppa skrev:En möjlighet är väl att skicka dem bara till sambon och sedan slå ihop kontona. Då blir det bara kostnad för en flytt iaf.Klicka för att utvidga...
Det kostar 5 öre per poäng att föra över. Så du får ta en funderare på om det är värt det.TeeW skrev:Tack för tipsen! Ska kolla på@LasseFoppas förslag ikväll.Klicka för att utvidga...
Fungerar detta fortfarande? Gjorde en test där jag köpte poäng (lägsta möjliga antal) av en kompis vars poäng var på väg att gå ut, dessa förlängdes inte utan behöll sin ursprungliga giltighetstid.bnr skrev:Tror det går att skicka dem till en annan medlem, för att sedan skicka tillbaka dem till ditt konto.Nackdelen är att det kostar en liten slant.Klicka för att utvidga...
Överförda poäng ska vara giltiga i fem år, enligt vad SAS själva skriver:Mr Basic skrev:Fungerar detta fortfarande? Gjorde en test där jag köpte poäng (lägsta möjliga antal) av en kompis vars poäng var på väg att gå ut, dessa förlängdes inte utan behöll sin ursprungliga giltighetstid.@TeeWom du tänker genomföra detta, prova med lägsta möjliga antal poäng först för att se om poängen förlängs.Edit. minns tyvärr inte när jag genomförde transaktionen och kunde inte hitta ngn post i ”account activity”. Fick det dock bekräftat av min kompis.Klicka för att utvidga...