Senaste nytt

Var åka med Turkish Airlines

TP12

Medlem
Hej alla - sitter med en voucher på EUR 720 med TK som jag måste använde inom 3 veckor (=boka, själva resan kan vara inom ett år från bokning). Vouchern är personlig så jag kan inte överlåta den. TK brukar ha promotions i C long haul men har inte snubblat över något bra. Tänker att vara borta ca en vecka men kan vara lite kortare eller längre. Tid på året är i stort sett helt flexibelt så där styr mer resmålet (kanske inte åka till UAE juli/august tex).

Denna till Hong Kong för ca SEK 17k är favoriten för tillfället: https://travel-dealz.com/deal/turkish-business-stockholm-asia/

Har gjort en del sökningar med utgångspunkt i Sofia, som brukar vara lite av en sweet spot för TK, till tex Singapore, Saigon, Tokyo osv men inte hittat något för budgeten på SEK 20k (exkl. eventuellt positioneringsflyg)ToR som jag hade tänkt.

Någon som har snubblat över något bra och vill dela med sig?

Kollade massa TK nu inför julledigheten, eftersom jag har en statuschallenge med dom. OTP var bra att utgå ifrån prismässigt, och dom kör A330 därifrån. Billigt flyga Wizz dit som positionering. Och Hanoi enkel som retur fans billigt ett tag innan jag bestämde mig för att inte åka. I sommras körde jag PRN som utgångsplats för första delen i challengen. Lite söktips bara!

Du har du sett denna ??
Tack - förstår inte hur jag kunnat missa den då jag sökt på just den siten.... Enda nackdelen är att jag och kompisen jag tänkte ta med mig åkt just till Shanghai på en liknande resa hösten 2024 men bra deal så den åker upp på listan.

Toppen