Du har helt rätt. Även 7eleven fungerar braBudgetresenär skrev:Jag köper inte SL-kort särskilt ofta och jag kanske har missat något, men kan man inte bara kila in på närmsta Pressbyrå och köpa det där? Det har jag själv gjort åtminstone2 gånger (förvisso för över ett år sedan).Klicka för att utvidga...
Där funkar väl inte Amex?Berlinkid skrev:Funkar inte nätet?Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Har alltid funkat för mig. Köpt vid flera tillfällen, vid Mariatorget respektive T-Centralen....Klicka för att utvidga...
PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Letat i några trådar men hittar inte svar på det (lite småjobbigt på telefon och att man inte kan söka på SL för de är för kort)Hur som helst... kan man köra Apple Pay vid ”fållan” där man går in i tunnelbanan ?Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Funkade inte idag med två olika SAS-brandade Amex i automat på Slussen. Fick felmeddelandet ”endast online”. 19 min senare gick det dock igenom utan problem i automat i Bandhagen...Klicka för att utvidga...