Jag brukar använda utmärkta Billiga flygbiljetter - Jämför Alla Flygbiljetter för ekonomiklassbokningar men undrar om det finns någon motsvarande bra sida för businessbokningar för att slippa gå in på varje flygbolags hemsida tänkte jag.
agehall skrev:Man kollar på ITA Matrix vad som är billigast och sedan bokar man hos flygbolaget. Allt annat är helt värdelöst imho.Klicka för att utvidga...
Hall skrev:Expedia.com har ibland bra avtalspriser jämfört med de officiella som du får med ITA så det kan vara värt att kolla där också.Klicka för att utvidga...
Är du säker på att det är avtalspriser du ser? Jag har själv inte lagt märke till särskilt många från Skandinavien. Snarare skulle jag säga att det handlar om att Expedia.com som baserad i USA har en annan platstillgänglighet än resebyråer i Europa.Hall skrev:Expedia.com har ibland bra avtalspriser jämfört med de officiella som du får med ITA så det kan vara värt att kolla där också. Dock, det måste vara signifikant skillnad för att jag skall välja mellanhanden. När det börjar handla om tusenlappar och det är en oproblematisk sträcka slår jag till.Klicka för att utvidga...