Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

Ca 3 veckor om receptionen gör rätt. Efter 4 veckor brukar jag peta på medlemsservice att dubbelkolla så alla bokningar ligger rätt.
Jag har haft jätteproblem med det där. Jag brukar skicka ett mejl till medlemsservice varje kvartal om manuell kreditering, sen brukar det ta någon vecka så trillar poängen in. Det är nog bara en gång det funkat utan handpåläggning.

Någon som vet hur det fungerar när man får Scandic Level 5 som en gåva från någon som har Level 6/7?

Det jag undrar är hur tidsperioden fungerar.

1 Får man Level 5 fram tills slutet av den givande vännens period hos Scandic. Eller...
2. Får man Level 5 fram tills slutet av sin egen period hos Scandic. Eller
3. Får man Level 5 i 12 månader med start den 1st i månaden som den nya Level 5 börjar gäller?

Hoppas någon här vet hur den fungerar.
Fick lite klarhet i denna fråga nu. Det är inte option 1. Personen som gav mig Level 5 har en period som startar 1 december. Min gåva som Level 5 går ut sista maj. Men jag vet inte om det är 2 eller 3 eftersom jag fick Level 5 i juni. Det kan vara att jag fick 12 månader, dvs juni t.o.m. maj, eller att jag fick tills slutet av min period, eftersom jag blev medlem i maj för några år sedan.

Jag lär veta under sommaren. Min vän blev Level 6 igen så jag ska be honom att ge mig Level 5 igen. Jag väntar troligen tills minst juli eftersom jag kommer inte att ha behov av det under juni och jag har redan tills slutet av maj.

Kan vara viktigt för andra att tänka på. Om man får Level 5 fram tills sin årsdag kan det vara riktigt tråkigt om man får gåvan i mars och har årsdagen i maj.

Jag har haft jätteproblem med det där. Jag brukar skicka ett mejl till medlemsservice varje kvartal om manuell kreditering, sen brukar det ta någon vecka så trillar poängen in. Det är nog bara en gång det funkat utan handpåläggning.
Var hittar man mailadress till medlemsservice? Jag hittar bara till specifika hotell. En av sakerna jag saknar med strawberry var en riktigt bra central mail som löser det mesta.

Toppen