Tatakilaxen är också väldigt god! I mitt tycke en av de bättre förrätterna jag ätit på länge. Men jag instämmer ang salladen!Den där grillade vattenmelonsalladen är löjligt god.
Tatakilaxen är också väldigt god! I mitt tycke en av de bättre förrätterna jag ätit på länge. Men jag instämmer ang salladen!Den där grillade vattenmelonsalladen är löjligt god.
Det här var SK978 som avgår väldigt sent på kvällen och är en "nattflight" gissar jag?
På USA flighter med liknande tider serveras ju bara en måltid och sen större macka som andraservering, skulle inte förutsätta att det är två hela måltidsserveringar. Eller har de nyligen ändrar något i Business longhaul konceptet?Åker SK974 inom några dagar så då kommer den menyn, den flighten avgår ju vid 12:45 från Bangkok och landar i Köpenhamn 19:15 så bör vara en lunch och en middag
"USA flighter med liknande tider". Längsta SK flighten till USA har 1h kortare blocktid än BKK-CPH flygtid (CPH-LAX). Så känns orelevant vad dom serverar på dessa flighterna, även om man kan dra det som en riktlinje.På USA flighter med liknande tider serveras ju bara en måltid och sen större macka som andraservering, skulle inte förutsätta att det är två hela måltidsserveringar. Eller har de nyligen ändrar något i Business longhaul konceptet?
11-12h är lite same same om du frågar mig. Senaste LAX och BKK flighterna (västerut) hade likvärdiga flygtider."USA flighter med liknande tider". Längsta SK flighten till USA har 1h kortare blocktid än BKK-CPH flygtid (CPH-LAX). Så känns orelevant vad dom serverar på dessa flighterna, även om man kan dra det som en riktlinje.
Flera av Asien-flighterna är 12,5-13,5h blocktid för dagflygen varför det bör vara rimligt att servera något mer än en macka som andra servering. Sen om det blir full varm måltid eller inte återstår att se.
Same same..... det är inte någon macka i alla fall på second service. Se bifogad meny på dagens SK974 med avgång 12:45 från BKK.11-12h är lite same same om du frågar mig. Senaste LAX och BKK flighterna (västerut) hade likvärdiga flygtider.
Men fullt möjligt de kör annat koncept, men inget jag skulle räkna med.
Skillnad på flygen till/från ICN/HND jämfört med BKK om man tittar flygtid. Skiljer rejält i flygtid på dessa flyg. Konceptet behöver inte vara lika dant på alla flyg från Asien.
Trevligt med riktig mat, då var det utrett. Gillade dock Deltas servering innan landning bättre, val på burgare eller pizzaSame same..... det är inte någon macka i alla fall på second service. Se bifogad meny på dagens SK974 med avgång 12:45 från BKK.
Första måltiden var utbreddad över förrätt, varmrätt, ost och efterrätt.Trevligt med riktig mat, då var det utrett. Gillade dock Deltas servering innan landning bättre, val på burgare eller pizza![]()