Skulle åka omvänt idag vid lunch, slutade med full återbetalning och värdebevis på 20% pga icke-fungerande toaletter på ett tåg som senare blev ersatt med buss.
Du glömde inte att lägga till koden?Visa bifogad bild 171312
Ännu inget bra utfall för min resa i går. Poäng för resan men några extra poäng syns inte till. Blir till att kolla med kundtjänst i morgon.
Jo troligen det sa även kundtjänst till mig när jag frågade, jag är dock säker på jag la in den under kampanj som man skulle, får gå på "hade lite otur när jag tänkte kontot"Du glömde inte att lägga till koden?
Har du redan gjort någon av utmaningarna? Jag undrar nämligen om det är icke-nivågrundande poäng?Denna stod på Malmö loungen idag! Funkade super!
Observera texten i nedre hörnet, "När du ansluter dig till kampanjen har du 90 dagar på dig att slutföra utmaningarna". Det kan alltså vara fördelaktigt att vänta några dagar med att anmäla sig beroende på vilka resor man har bokade.Denna stod på Malmö loungen idag! Funkade super!Visa bifogad bild 171539
Nivåpoäng!Har du redan gjort någon av utmaningarna? Jag undrar nämligen om det är icke-nivågrundande poäng?