Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Någon mer som jag blivit nedgradera hos Scandic? Är LTG och fick mail idag från Scandic att jag trillat ned till "new friend". Känns kanske som någon glitch...

Så då gick alltså din grace-period ut nu vid årsskiftet?
Då har du drabbats av samma problem som jag och flera andra haft där statusen inte automatiskt förnyas efter graceperioden även om man återkvalificerat. Har du testat att uppdatera matchningen via din Eurobonussida?
Precis, den gick ut idag och på Scandic står det att jag är "member" hos SAS.
Nä, inte gjort det. Ska försöka. "Avlänkade" du kontot och sen länkade igen?

Precis, den gick ut idag och på Scandic står det att jag är "member" hos SAS.
Nä, inte gjort det. Ska försöka. "Avlänkade" du kontot och sen länkade igen?

Nej, du ska nog inte avlänka för då kan du inte länka igen på en månad. Kan du inte bara uppdatera matchningen.

Som jag har skrivit om förut så funkade det ju inte alls för mig utan tog typ sex månader innan alla problem löste sig, men det har funkat bättre för andra.

Nej, du ska nog inte avlänka för då kan du inte länka igen på en månad. Kan du inte bara uppdatera matchningen.

Som jag har skrivit om förut så funkade det ju inte alls för mig utan tog typ sex månader innan alla problem löste sig, men det har funkat bättre för andra.
Tack. Loggade in via SAS men verkar inte funka att matcha på nytt. Står på SAS sida att "nivåuppgraderingens utgångsdatum" är 2025-12-31. Jag ger det några dagar och ser om det händer något.

Toppen