Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2026

Hej från Quantas loungen i Singapore.
Jag var här direkt när den öppnade kl 14.30 efter att ha anlänt från Kuala Lumpur nästan tre timmar tidigare.
Närmast blir det KLM till Bali och det flyget är 1,5 timmar försenat men det är iallafall inte inställt.
Man blir lite överraskad när man kommer in i denna lounge eftersom den är så stor.
Ganska bra utbud av mat och dryck och en bemannad bar jag ska prova sedan.
IMG_2056.jpeg
IMG_2057.jpeg
IMG_2058.jpeg
IMG_2059.jpeg
IMG_2060.jpeg
IMG_2061.jpeg

Hej från Quantas loungen i Singapore.
Jag var här direkt när den öppnade kl 14.30 efter att ha anlänt från Kuala Lumpur nästan tre timmar tidigare.
Närmast blir det KLM till Bali och det flyget är 1,5 timmar försenat men det är iallafall inte inställt.
Man blir lite överraskad när man kommer in i denna lounge eftersom den är så stor.
Ganska bra utbud av mat och dryck och en bemannad bar jag ska prova sedan.
Jag tror du blir utkastad om du fortsätter stava flygbolaget med ett "u" i namnet ;)

Både Qantas business och första-klass lounger i Singapore är mycket trevliga och underbart lugna då de öppnar på eftermiddagen. Men när folkstormen kommer i samband med att QF1/QF2 har sina mellanlandningar i Singapore + övriga QF-flyg till och från Australien är risken stor att du kommer uppleva en ganska fullsatt lounge. Så ytan behövs, jag lovar!

Toppen