Jag har haft problem att både checka in online och komma in i fast track/loungen på ARN, CPH och OSL förra veckan. Löste sig när jag fick ett boardingkort utskrivet eller visade mitt guldkort
Detta berodde enligt personalen på EB 2.0. Vissa funkar det fint för, andra inte enligt personalen i ARN, CPH och OSL loungerna.
När jag försökte komma in i loungen gick jag först till service center och de fick skriva ut ett boardingkort till mig.
Mitt EBGnr registerades inte som det skulle eller rättare sagt, numret registerades korrekt, men EBG blev bara G (den tappade bort EB). Försökte ändra det manuellt, men den hoppade tillbaka till G efter jag ändrat det till EBG
När jag frågade om fler hade haft detta problemet suckade de i loungen och sa, ja du är den 38e med samma problem nu på morgonen (var där vid 07.20 i torsdags)
Jag har bokat alla mina resor med EBG nret registerat från början vid bokningen. Detta startade för mig nu i förra veckan (veckan innan dess funkade det fint)
På boardingkortet OSL loungen skrev ut till mig står det SK*E, vet någon vad *E står för? Är det bara när något går fel?
Jag har iaf fått in alla resor nu så jag slipper efterregistera dem tack vare hjälpsam personal i loungerna