14..15 pers- vilket skönt gäng!
011430121 Medlem 18 September 2014 #52 Sitter på ARN och väntar på att åka till LYS via ZRH, ha en trevlig kväll!
rvarttinen Medlem 18 September 2014 #53 rvarttinen skrev: 14..15 pers- vilket skönt gäng! Klicka för att utvidga... Ska bli kul att ses... känns som det var ett tag sedan - och, passade på att prova Tapatalk från bussen på väg till jobbet nu på morgonen.
rvarttinen skrev: 14..15 pers- vilket skönt gäng! Klicka för att utvidga... Ska bli kul att ses... känns som det var ett tag sedan - och, passade på att prova Tapatalk från bussen på väg till jobbet nu på morgonen.
Sofia Medlem 18 September 2014 #54 Fortfarande tveksamt men det blir kanske en snabbis när jag vinkat av mina tjejkompisar. Och nej, ingen idé att föreslå att jag ska ta med dem. De är helt ointresserade av det vi håller på med
Fortfarande tveksamt men det blir kanske en snabbis när jag vinkat av mina tjejkompisar. Och nej, ingen idé att föreslå att jag ska ta med dem. De är helt ointresserade av det vi håller på med
D Deleted member 4971 Guest 18 September 2014 #55 Måste tyvärr hoppa, trodde jag var på väg att bli bättre men min kropp vill något annat
Dr. Miles Expert 18 September 2014 #58 fiffig skrev: Hur hittar man er? Klicka för att utvidga... Du bör kunna hitta ett bord med en sån här flagga på.
fiffig skrev: Hur hittar man er? Klicka för att utvidga... Du bör kunna hitta ett bord med en sån här flagga på.
agehall Medlem 18 September 2014 #59 Nedgradera mig till kommer inte. Dels har jag ett telefonmöte kl 17 och dels så vill ni nog inte träffa mig då jag är skapligt förkyld just nu...
Nedgradera mig till kommer inte. Dels har jag ett telefonmöte kl 17 och dels så vill ni nog inte träffa mig då jag är skapligt förkyld just nu...
agehall Medlem 18 September 2014 #60 Dr. Miles skrev: Du bör kunna hitta ett bord med en sån här flagga på. Visa bifogad bild 28122 Klicka för att utvidga... Det går också utmärkt att fråga i baren efter "flyggalningarna" eller liknande. Vi är rätt (ö)kända där...
Dr. Miles skrev: Du bör kunna hitta ett bord med en sån här flagga på. Visa bifogad bild 28122 Klicka för att utvidga... Det går också utmärkt att fråga i baren efter "flyggalningarna" eller liknande. Vi är rätt (ö)kända där...