Jag hade autosweep den 19e och fick poängen samma dag. Snabbare än vanligt helt klart.
Håkan Eriksson Medlem 21 Oktober 2015 #141 Jag hade autosweep den 19e och fick poängen samma dag. Snabbare än vanligt helt klart.
Jakob Österberg Medlem 22 Oktober 2015 #143 Peder Ohlsson skrev: Har fått mina Klicka för att utvidga... Jag med
F FCT Guest 22 Oktober 2015 #145 De kommer alltid någon gång mellan trettonde till nittonde varje månad.
D Danne Medlem 23 Oktober 2015 #147 MarkusL skrev: Autosweep den 10e fortfarande ingenting på kontot. Klicka för att utvidga... Samma läge här. Ringt och pratat med Amex som informerat mig att de har skickat filer för autosweep den 10/10 till SAS men att de tydligen försvunnit några filer i SAS system och att deras tekniker letar informationen och vad som gått fel.
MarkusL skrev: Autosweep den 10e fortfarande ingenting på kontot. Klicka för att utvidga... Samma läge här. Ringt och pratat med Amex som informerat mig att de har skickat filer för autosweep den 10/10 till SAS men att de tydligen försvunnit några filer i SAS system och att deras tekniker letar informationen och vad som gått fel.