kristerj
Medlem
Poängen kom automatiskt på mitt konto 22 september, tre veckor efter att jag restBehövde du kontakta kundservice för att få poängen eller kom de automatiskt?
Poängen kom automatiskt på mitt konto 22 september, tre veckor efter att jag restBehövde du kontakta kundservice för att få poängen eller kom de automatiskt?
Har hittills avverkat fem resor men fortfarande inte fått några poäng. Får kontakta SJ och se vad som händer.
SJ AB heter det. Läs det baklänges.Den här kampanjen verkar vara mycket märklig. Varje gång det har trillat in 1000 poäng har det stått: "Res med SJ! Upp till 4 000 poäng". Vid det här laget har jag dragit in 10 000 p på kampanjen på resor som ändå skulle göras. Poängen har i princip trillat när resan var gjord. Med tanke på forummedlemmarnas tankar om SAS-IT, så verkat SJ-IT ha outsoursat till samma ställe![]()
Den här kampanjen verkar vara mycket märklig. Varje gång det har trillat in 1000 poäng har det stått: "Res med SJ! Upp till 4 000 poäng". Vid det här laget har jag dragit in 10 000 p på kampanjen på resor som ändå skulle göras. Poängen har i princip trillat när resan var gjord. Med tanke på forummedlemmarnas tankar om SAS-IT, så verkat SJ-IT ha outsoursat till samma ställe![]()