UTair Aviation - Wikipedia, the free encyclopedia
WTP Medlem 26 April 2016 #1 UTair Aviation - Wikipedia, the free encyclopedia Last edited: 26 April 2016
AABack2ARN Medlem 26 April 2016 #5 Får mig lite att tänke på en gammal film med Björn Skifs som kör omkring i en grävskopa...
M maba Medlem 26 April 2016 #6 Så skulle man stöta på en UTair kärra med främre delen inlindad i silvertejp så bör den alltså undvikas.
Så skulle man stöta på en UTair kärra med främre delen inlindad i silvertejp så bör den alltså undvikas.
R Rebel Medlem 26 April 2016 #7 AABack2ARN skrev: Får mig lite att tänke på en gammal film med Björn Skifs som kör omkring i en grävskopa... Klicka för att utvidga... Strul tror jag det var.
AABack2ARN skrev: Får mig lite att tänke på en gammal film med Björn Skifs som kör omkring i en grävskopa... Klicka för att utvidga... Strul tror jag det var.
Dr. Miles Expert 26 April 2016 #9 NotRyan skrev: Den där kan inte ens ryssarna laga... Klicka för att utvidga... Kanske finnarna? De lyckades att laga sönderslagna T-34 och använde dem mot ryssarna...
NotRyan skrev: Den där kan inte ens ryssarna laga... Klicka för att utvidga... Kanske finnarna? De lyckades att laga sönderslagna T-34 och använde dem mot ryssarna...