Jag som var lite för dåligt påstridig senast då...Det finns väl Champagne i Senator loungen men man måste fråga efter den.
Jag som var lite för dåligt påstridig senast då...Det finns väl Champagne i Senator loungen men man måste fråga efter den.
Aha du slog till ändåKänner att de nya Bose lurarna kommer komma väl till pass på flighten hem
Riktigt trevlig dag och kul att träffa alla1h kvar till hemfärd.
Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.Den stora frågan nu, vilken av loungerna tyckte Ni bäst om?
Visa bifogad bild 58248 Boardat A3 608 till Athen. Knep en plats 9E med löjligt bra benutrymme. 3,5 tim till ATH. Lär vara hemma i Gbg månd em...
Tack för igår.
Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.
Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.
En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.
Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.
Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.
Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.
Tack för igår.
Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.
Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.
En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.
Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.
Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.
Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.
Off topic svar.När flyger du ut idag @Dr. Miles ?
Jodå, det flyter på... Kunde sova 3 tim i ATH så nu är man på banan igen.Hur går det för dig egentligen?