PetrelliDK
Medlem
om man räknar på EN förstaklassbiljett till asien är det 95000 poäng och då är det 4750 kr bara för poängen...
+ tax & fuel surcharge.
om man räknar på EN förstaklassbiljett till asien är det 95000 poäng och då är det 4750 kr bara för poängen...
Ja, det är ju synd och tråkigt osv, men... det är ju känt att vouchern endast kan användas med dina poäng, och du väljer själv att inte använda poängen till vouchern?Synd. Sitter alltså på vouchers som aldrig kommer användas, av någon, det är lite trist.
Tänkte precis samma sak.Om man leker med tanken att du ville ge bort en voucher, kunde man då ha:
Betalat 4750kr för att föra över 95000 poäng till dig som du sedan kan boka en F resa för hos Tallinn där jag betalar tax med mitt Amex?
Du kan ju alltid bränna dom på en enkel inom norden bokad för poäng istället för att låta de brinna inne.Synd. Sitter alltså på vouchers som aldrig kommer användas, av någon, det är lite trist.
Om man leker med tanken att du ville ge bort en voucher, kunde man då ha:
Betalat 4750kr för att föra över 95000 poäng till dig som du sedan kan boka en F resa för (till mig) hos Tallinn där jag betalar tax med mitt Amex?
Edit: Tillägg.