jerixon
Medlem
Ja jag hade status till sista Mars endast.
Tack, menar du att du blev av med Diamond i fjol? Eller hur ska jag tolka det?
Tack, menar du att du blev av med Diamond i fjol? Eller hur ska jag tolka det?
Vart skickade du den förfrågan? Skickade in via den vanliga statusmatchsidan, men har ej fått något svar alls än.
Det hade jag ingen aning om. Tack för informativt svar.Det räknas bara som flera stays om nästa incheckning är (minst) en dag efter utcheckningsdag.
Osäker beträffande poäng men det lär stå i T&C.
Hur langt efter din 8e stay fick du bekraftelsen?HHD status förlängd till 31/3 2019 efter avklarad utmaning.
Vad matchade du mot?HHD status förlängd till 31/3 2019 efter avklarad utmaning.
48 H efter utcheckning.Hur langt efter din 8e stay fick du bekraftelsen?
Vad matchade du mot?
Har skickat in 2ggr och får inte ens ett svar.![]()
Har också statusmatchat mitt CCG mot BWD. Eftersom BWD är en status endast genom matchning - hur gjorde du med frågan om stays? Ignorerade den delen och blev matchad ändå?48 H efter utcheckning.
Club Carlson Gold --> Best Western Diamond -->HHD![]()
Har också statusmatchat mitt CCG mot BWD. Eftersom BWD är en status endast genom matchning - hur gjorde du med frågan om stays? Ignorerade den delen och blev matchad ändå?
Nej blev matchad till HHD i 90 dagar. Fick därefter en utmaning för att behålla Diamond där jag nådde 8 stays inom perioden.Har också statusmatchat mitt CCG mot BWD. Eftersom BWD är en status endast genom matchning - hur gjorde du med frågan om stays? Ignorerade den delen och blev matchad ändå?