Du måste nog ge lite mer information. Lämpligt kan vara att t ex ange veckodag. Du skriver inte heller något om med vilket bolag din fru ska flyga med från Stockholm till London, nödvändig info.
882 går t ex 16:00
488 går t ex 17:05
Någon senare avgång skulle jag inte våga mig på om det är separata biljetter det är tal om.
OK. Du har egentligen bara de två flighter jag redan nämnt att välja mellan och jag har svårt att se att man hinner med 882 kl. 16:00 om en kurs slutar 15:00 i centrala Oslo. Då blir det alltså 488 kl. 17:15 vilket gör att du landar 18:15. Nästa flight, 1484, landar 19:15.Sorry, så blir d när man tar för givet att man åker SAS i nordenD e en fredag och med SAS från Oslo till Arlanda och vidare till London, dock på separata biljetter. Hon har tyvärr incheckat baggage så hon måste ut på Arlanda å checka in på nytt men d kan väl inte ta allt för länge skulle jag tro.
Enig. Eftersom norrmän sällan arbetar längre än kl 15 är det då köerna uppstår. Oslo är ett trafikmässigt kaos.Flygtåget är det absolut smidigaste sättet att ta sig till Gardemoen. Taxi kan fastna i trafik och skit men flygtåget strular väldigt sällan.
Flygtåget utan att tveka en sekund. Kan utan problem ta över en timme med taxi, och har man lite otur på det kan det lätt ta två. Har en kollega som det tog runt 4 timmar med flygbuss en gång...Enig. Eftersom norrmän sällan arbetar längre än kl 15 är det då köerna uppstår. Oslo är ett trafikmässigt kaos.