SNIFF
Medlem
Hur är det med alkoholen på den linjen? Den har flödat friskt de gånger jag flugit i respektive klass, C/Y/M.
Man kan ha kul utan alkohol, men varför chansa?
Man kan ha kul utan alkohol, men varför chansa?
Hur är det med alkoholen på den linjen? Den har flödat friskt de gånger jag flugit i respektive klass, C/Y/M.
_ere_sant_ (╯°□°)╯︵ ┻━┻Japan har fri alkoholhaltig måltidsdryck i minus.
_ere_sant_ (╯°□°)╯︵ ┻━┻
nomihoudai i 12 timmar, det skulle inte ens jag klara av.
Jag fick chips bara från baksidan av planet när jag flög till HKG i November. Och "självklart" var det gratis. Bara mandlar och gott och blandat erbjöds i kabinen.Idag på 926 från Dulles. En ytterst trevligt CC förklarade att 'egentligen' får de inte ge ut chips längre.. Endast mandlar o gott o blandat fällde i plus. Det var mkt märkligt tyckte hon själv. Hon tyckte att jag skulle klaga o ge feedback och menade att 'ibland lyssnar de faktiskt'.
(jag fick för övrig chips av henne).
...varför inte kalla det typ "economy extra"?Hela pluskonceptet är ju helt fel egentligen, man försöker göra halvdann business inom Europa och halvdann economy+ utanför. Vore det inte enklare om man slopade hela konceptet och körde business med seatblock inom Europa och kanske prissatte det några kronor dyrare, sen kunde man ha premium extra (plus) utanför Europa med regler som alla fattade men med ett annat namn!
Precis! Det var ju det jag menade, har fixat...varför inte kalla det typ "economy extra"?