Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.
Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?
En fråga: har du ett Miles & More konto? Jag får nämligen alla mina svar där numera.
Det var länge sedan jag skickade claim till Lufthansa sist, men jag fick ett ärendenummer när jag fyllde i deras webbformulär.Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.
Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?
Nej, gjorde en claim via deras CR-mail.
Det var länge sedan jag skickade claim till Lufthansa sist, men jag fick ett ärendenummer när jag fyllde i deras webbformulär.
T ex så här: "Your Lufthansa Feedback, FB-ID xxxxxxxxx"
Jag skickade en claim i slutet av oktober och fick svar i mitten av december samma år den gången.