Jag
Har du inte nått taket så är du inte ”klar”!Jag får återkomma om jag når taket eller ej när hon är klar.![]()
Har du inte nått taket så är du inte ”klar”!Jag får återkomma om jag når taket eller ej när hon är klar.![]()
Fyllt på med nödvändiga krämer så som ansiktskräm, fotkräm osv? Blir lätt någon tusenlapp.Någon som har bra tips på något jag inte behöver som jag inte bör köpa men kommer köpa ändå för att maxa den här helgen?
Annars glider jag bort på Coop och köper presentkort. Mat lär ju behövas ändå.
Tack för tips. Kollade med bättre vetande och tydligen har vi det vi behöver.Fyllt på med nödvändiga krämer så som ansiktskräm, fotkräm osv? Blir lätt någon tusenlapp.
Herre gud vilket lyxproblem, du har ju en sambolina som borde ”behöva” ngt.Någon som har bra tips på något jag inte behöver som jag inte bör köpa men kommer köpa ändå för att maxa den här helgen? [emoji23
Snyggt jobbat att spendera omkring 130k på en helg. Hoppas du hade kulDå har man dragit in cirka 40k eurobonuspoäng i helgen. En blandning av presentkort, SAS-biljetter, bröllopsbetalningar och annat kul. 3500 kr till man maxat krediten, man har ju ändå 4,5 timme kvar![]()
Snyggt jobbat att spendera 130k på en helg. Hoppas du hade kul![]()
Han kommer vara desto nöjdare när resor och allt annat ska "nyttjas" och troligtvis visa full förståelseInte riktigt haft så kul. Räknade in poängen från köp via SAS onlinesida med och blev en del flygbiljetter. Men det var kul! Min fästman är inte lika glad![]()