Robert flysas
Moderator
Biljetten utan bagage (endast handbagage), nu kommer denna introduceras på alla resor till Asien.
Biljetten utan bagage (endast handbagage), nu kommer denna introduceras på alla resor till Asien.
Går att läsa på SAS hemsida under GO lightFinns det någon källa? Eller någonstans man kan läsa detta?
Jag har flera gånger flugit till Asien med handbagage. En kabinväska/större ryggsäck rymmer ganska mycket kläder för ett varmt klimat när man åker privat och behöver t-shirt+badbyxor.Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.
Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.
Finnair erbjuder motsvarande till Asien. Jag får känslan av att det bara handlar om att kunna kommunicera ett lågt "från" pris men att de flesta sedan måste köpa en dyrare biljett.