christian-r
New member
Nu i Star Alliance First Class lounge i TBIT
Det var meningen at man skulle tage den over i suppen, men den var lidt kedelig så jeg spiste bare af dåsen. Der var ikke blinis/toast, æg, løg og creme fraiche til, desværre.Jonas C skrev:Hur åt du Caviaren egentligen? Serverades den med de vanliga "trimmings" eller åt du den direkt från burken?Klicka för att utvidga...
Jo det stämmer, var någon form av "fiskbakelse" där kaviar var en av komponenterna. Jag är inget stort fan av fisk generellt men den var ok smakmässigt , hade dock föredragit "vanlig" kaviar-servering.Christian R skrev:Det var meningen at man skulle tage den over i suppen, men den var lidt kedelig så jeg spiste bare af dåsen. Der var ikke blinis/toast, æg, løg og creme fraiche til, desværre.Hvis jeg ikke husker helt forkert fik@palmenogså en lidt alternativ caviar service mellem Tokyo og USA(ORD?)Men hey! Hvem siger dåsemad ikke kan være godt?Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Nogen der ved hvad det her er? Mini solarie? UV lys til dokument kontrol?Visa bifogad bild 31660Visa bifogad bild 31661Klicka för att utvidga...