erik-%C3%96sterberg
New member
Hittade det här på Strawberrys hemsida idag. Verkar bli 2Xpoäng på MC under december och 3Xpoäng för köp på Strawberry med MC.
Korrekt (så vitt jag vet).mha321 skrev:Och visst är det så att om man betalar ett hotell via curve så räknas det som vanlig betalning och man får inte bonusen? Så man kan inte använda Gbit för att komma åt maxnivån?Klicka för att utvidga...
Trevligt att den kampanjen är tillbaka igen!ekf skrev:Här är en länk till sidan med informationen i ursprungsinlägget.Strawberry Mastercard | StrawberryMed Strawberry Mastercard får du Spenn på alla dina köp. Ansök nu!www.strawberry.seJag noterar också att de kör en kampanj där man får 10 000 poäng och blir automatiskt Guld om man ansöker i november. För de som är intresserade, men ännu inte skaffat kortet.Klicka för att utvidga...
valln skrev:Försöker få klarhet i poängen vid betalning med Mastercard.I december under kampanjen betalar jag i ett Strawberry hotellrum för 1000 kronor med mitt Strawberry Mastercard.Hur många poäng får jag?300 poäng eller 900 poäng?Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Tråd finns...2X och 3X poäng i december 2023 med Strawberry MastercardHittade det här på Strawberrys hemsida idag. Verkar bli 2Xpoäng på MC under december och 3Xpoäng för köp på Strawberry med MC.www.businessclass.comKlicka för att utvidga...
Behövs inte,Leachim skrev:Aha, missade den tråden tyvärr... Jag verkar inte heller få Strawberrys nyhetsbrev på ett normalt sätt av någon anledning (ser rätt ut i inställningarna på mitt konto, men kommer ändå inget)...Klicka för att utvidga...
Doctor-X skrev:Alla ovanstående siffror baseras på att du betalar direkt med ditt Strawberry MC och INTE med Curve.Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Behövs inte,Räcker med att börja varje dag med att läsa samtliga inlägg på BCKlicka för att utvidga...
Bara om du låter bli att låta Curve växla åt dig… Kommer det in som ett SEK-köp till SEB Kort så blir det poäng enligt SEK-tabellen.Leachim skrev:Jag gissar att även 40p/100 för köp i utländsk valuta gör det?Klicka för att utvidga...