2X och 3X poäng i december 2023 med Strawberry Mastercard

mrestes skrev:Ja, det är bra att hålla ett öga på poängen. Har fått dubbelt, dvs 20 poäng per 100 kr, på allt jag har betalt med kortet i december. Till och med rummet och en barnota (allt betalt i receptionen) på Clarion Collection Hotel Kompaniet i Nyköping, trots att det både har gett 30 poäng plus trippel, dvs 90 poäng per 100 kr. Har skrivit till Strawberry nu. Återkommer med info om hur och hur snabbt de löser det.Klicka för att utvidga...
Nu har de övriga 70 poäng per 100 ramlat in. Tog 2 arbetsdagar och endast 1 email från min sida.
 
mrestes skrev:Nu har de övriga 70 poäng per 100 ramlat in. Tog 2 arbetsdagar och endast 1 email från min sida.Klicka för att utvidga...
Tycker aldrig att jag upplevt att det varit något tjafs från Strawberrys kundtjänst gällande när poängen blivit fel, vare sig om det gäller via kreditkortet eller via deras egna x2-3 bokningskampanjer. Alltid snabba svar och snabb insättning av rätt antal poäng, det tråkiga är att man själv måste hålla koll.
 
Någon vet ett sätt att betala en bokning med Mecenat i förväg? Ska bo på Comfort Arlanda i januari och tänkte använda 3 poängen som erbjuds på Strawberry MC nu i december. Men till skillnad från andra bokningar hittar jag inget sätt att betala i förskott i appen eller hemsidan.
 
mrestes skrev:Någon vet ett sätt att betala en bokning med Mecenat i förväg? Ska bo på Comfort Arlanda i januari och tänkte använda 3 poängen som erbjuds på Strawberry MC nu i december. Men till skillnad från andra bokningar hittar jag inget sätt att betala i förskott i appen eller hemsidan.Klicka för att utvidga...
Köp presentkort
 
Nu fick jag in poängen korrekt från presentkort i december. Jag kunde krånglat om fler poster men <1000p känns inte värt tiden. Trevligt också att presentkortet numera går att lägga in i Apple Wallet.



Jag drog med detta in några hundra poäng från 40k NC poäng i december, bra kampanj!
 
M.K skrev:Nu fick jag in poängen korrekt från presentkort i december.Klicka för att utvidga...
Jag väntar fortfarande sedan felanmälan... men de ska väl få en vecka till på sig kanske innan jag hör av mig igen... Har ingen panik..
 
Strular fortfarande få och då när man betalar med Strawberry Mastercard hos Strawberry. Bodde på Clarion på Södermalm och betalade med kortet i receptionen för vistelsen. Fick endast 1 poäng per 10 kr.

Ringde kundtjänst. Första killen var oengagerad, satt mig på vänt sedan avbröts samtalet efter 4 minuter. Ringde igen. Riktigt trevlig kvinna som bad hemskt mycket om ursäkt, konfirmerade att hon såg felet och lovade själv kontakta poängavdelningen för att fixa.



Vissa gånger inser man efter 5 sekunder om man har fått en medarbetare som bryr sig eller inte.
 
Back
Top