H
Homer
Guest
Hyfsad platstillgång
Få en Avis-bil när du flyger till Kalifornien med SAS | SASBrandten skrev:Jag är på farlig balansgång nu med fel tråd MEN..... hur "triggar" man igång den där hyrbilen i samband med boking enligt ovan med en massa andra kampanjer/rabatter?Klicka för att utvidga...
Det står i den screenshot som är postad högst upp, jag får dock en svensk sida via länken som inte har denna skrivning.Olle K skrev:Så detta gäller endast för Eurobonus guld? På sidan via länken hittar jag inget om det.Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Jag är på farlig balansgång nu med fel tråd MEN..... hur "triggar" man igång den där hyrbilen i samband med boking enligt ovan med en massa andra kampanjer/rabatter?Klicka för att utvidga...
Om man klickar sig vidare är det tydligt att det även gäller award-bokningar.fcx skrev:Tidigare har det där inte gällt på awards, men nu är reglerna mer diffusa.Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Om man klickar sig vidare är det tydligt att det även gäller award-bokningar.Visa bifogad bild 69255Klicka för att utvidga...
Vi har 'snökaos' här. Tänk om.FFlash skrev:Darn. Jag är avis. Vill flytta till Sverige bara för att utnyttja FlyPremium, amex 241 etc.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Vi har 'snökaos' här. Tänk om.Klicka för att utvidga...
Trodde det bara gällde US?Kris skrev:Där satt den! Bokade just om två plåtar i Plus till Hongkong. Från 120k för två i Plus (MC premium only) till 96k... Just det, blev visst business på köpet. Nice dealKlicka för att utvidga...
Står from Nordic+ countries to US, Asia i första inlägget.P-L skrev:Trodde det bara gällde US?Klicka för att utvidga...