David skrev:Jag har bokat bord på Bishop's Arms och de vill gärna ha förbeställning på maten ifall alla 12-14 pers skall äta. Vänligen skicka PM till mig med vilken maträtt ni vill ha från menyn jag lagt upp här:https://www.dropbox.com/sh/jxbjco2mhtjekxu/fjI_MP1GIWKlicka för att utvidga...
HerrFlyiboy skrev:Är det försent att anmäla sig? How many people so far?Klicka för att utvidga...
HerrFlyiboy skrev:Är det försent att anmäla sig? How many people so far?Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Synd att jag troligen inte kan komma, men jättekul att vi börjar få lite frekvens på Gbg-träffarna, då ökar ju möjligheterna att man kan dyka uppKlicka för att utvidga...
David skrev:Vi kommer göra vårt bästa för att få till en träff i månaden framöver.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det är bara du som har monolog nu David?Jag har packat ner flaggan nu då jag och den i sann BC anda naturligtvis åker till Göteborg via Luleå för att få flera legs...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det låter som en bra plan björnström, vissa av oss har dock namnbrickor och nyckelband redan men inte alla...Hade du fått klisterlappar till väskor kanske man kan få några såna ner skickade med isf?Klicka för att utvidga...