D
David
Guest
Helt rätt, vettefan vad jag tänkte. Måste ha suttit och rabblat klasserna och så blev Q till ett K i hasten...Impendill skrev:K är väl bara 25% intjäning?Klicka för att utvidga...
Helt rätt, vettefan vad jag tänkte. Måste ha suttit och rabblat klasserna och så blev Q till ett K i hasten...Impendill skrev:K är väl bara 25% intjäning?Klicka för att utvidga...
Japp.Impendill skrev:Denna borde väl funka? Ger 150% intjäning på M&S.Klicka för att utvidga...
David skrev:Japp.Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Om det skulle strula och poängen kommer in till mitt konto efter brytgränsen för att få guld så gäller det väl ändå med tanke på att flygningen utfördes inom tidsramen?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Är det inte precis det vi just diskuterat i den här tråden? Jag hade nog bokat det du har hittat ASAP, annars är risken att de billigaste biljetterna försvinner och du får betala det dubbla.Klicka för att utvidga...
Plusbiljett är avbokningsbar med pengarna tillbaka, ja.Impendill skrev:Var av en slump inne på mitt M&S konto och såg där att jag som classic plus kan köpa 1000 status mile för 50 EUR.Har en resa bokad med SAS i november i plus som kostade 1800 kr enbart för att få ihop de sista poängen för att bli Star Alliance gold.Ni som kan detta, kan jag avboka min plusbiljett och få pengarna tillbaka och istället köpa 1000 status miles?Klicka för att utvidga...
Jag ringde faktiskt idag och frågade om family account. Tydligen ska det numera gå att bara skicka in kopia på ID-kort och Miles&Smiles nummer till milesandsmiles@thy.com så det kan nog vara värt att göra ett försök.Impendill skrev:Vad synd.Det hade verkligen gjort susen att få in min sambos poäng för kommande resa till NYC med United i P.Vi är å andra sidan inte gifta, så då kanske det inte går?Klicka för att utvidga...