Senaste nytt

50års-tripp med frugan

Segt. Hittade iaf business dit och ekonomi hem. Inte på önskade datum men kan kanske funka. Blir kanske lite för länge borta från kidsen men morsan får väl hålla ställningarna.

Testade också New York
Via SAS sida fanns inga business till jfk. Bara E.

Segt. Hittade iaf business dit och ekonomi hem. Inte på önskade datum men kan kanske funka. Blir kanske lite för länge borta från kidsen men morsan får väl hålla ställningarna.

Testade också New York
Via SAS sida fanns inga business till jfk. Bara E.
Nu vet jag inte vilka datum du vill åka men New York brukar dyka upp rätt mycket. Då räcker ju dina poäng också.

1765630693393.png

Det blev Peru efter att ha kollat av världens alla hörn. Nära resa till Madagaskar. Det blev dock för få heldagar på plats.

Lite off season men hur dåligt kan det bli?

Blir kanon!

Om det blev Peru så det kanonväder i april. Var där i februari 2025 och det var också underbart väder. Lima är en grymt trevlig stad. Barranco/Miraflores-området påminner väldigt mycket om Madrid. Och sen dessutom hela kustlinjen i stan som är fantastsik. La nyligen en hyfsat ny reserapport i den delen av forumet. Lima är en grym matstad. Så ett mycket bra val enligt mig.

Om det blev Peru så det kanonväder i april. Var där i februari 2025 och det var också underbart väder. Lima är en grymt trevlig stad. Barranco/Miraflores-området påminner väldigt mycket om Madrid. Och sen dessutom hela kustlinjen i stan som är fantastsik. La nyligen en hyfsat ny reserapport i den delen av forumet. Lima är en grym matstad. Så ett mycket bra val enligt mig.
Kul! Det ska jag titta på. Vi kör slutet på februari. Vi får köra förmiddagar uppe vid cusco då det är lite tuffare på em med mer risk för regn? Börjar o slutar resan med en natt i miraflores.

Toppen