Då jag inte fått något svar ännu tänkte jag ringa till Aftonbladet support / Aftonbladet plus.
Problemet är bara att Telefontiden är 09-10 !?!?
Problemet är bara att Telefontiden är 09-10 !?!?
Jag avvaktar tills ni redovisat ett bra svarTonton skrev:Har även jag signat upp mig och skickat mail nu. Ska bli intressant att se hur vi får våra poäng!Klicka för att utvidga...
Timotey skrev:Jag avvaktar tills ni redovisat ett bra svarKlicka för att utvidga...
Meazza skrev:Så vad betalar man egentligen?Klicka för att utvidga...
Expertens guide: Så kan du flyga gratis | Flyg | Resa | Aftonbladetjumbooze skrev:500p och Läsa om@JacobKlicka för att utvidga...
El0 skrev:Sitter i telekö till Aftonbladet Plus nu. 2 personer före mig i kön. Fler som saknar sina poäng måntro?Klicka för att utvidga...
El0 skrev:Sitter i telekö till Aftonbladet Plus nu. 2 personer före mig i kön. Fler som saknar sina poäng måntro?Klicka för att utvidga...
Har nu pratat med aftonbladet.Impendill skrev:Återkom gärna med svar i tråden sen.Klicka för att utvidga...
Testade men sidan säger "Finns ingen Eurobonusmedlem med det angivna Eurobonusnumret". Blir nog kontakt med kundtjänst för min del...AtleFlyg skrev:De verkar fixat länken nu! Detta kommer upp efter betalning.Klicka för att utvidga...
Samma här har testat NNNNNNNNN , EBGNNNNNNNNN och EBG NNNNNNNNNSamosaguas skrev:Testade men sidan säger "Finns ingen Eruobonusmedlem med det angivna Eurobonusnumret". Blir nog kontakt med kundtjänst för min del...Klicka för att utvidga...