7362 inlägg under 9 år

011430121 skrev:Jag brukar aldrig förhasta mig när det gäller beslut.Men efter 9 veckor med bara ett inlägg som jag tvingades att skriva för att kunna vara med på Julträffen i Köpenhamn den 5 dec. (ej tvingad av trådskaparen) så känns det lite svårt att inte få deltag i samtalen på BC.Biter i det sura äpplet, bryter löftet om att inte skriva mer på BC, för er som tycker det har varit skönt utan mina inlägg, hoppa över dem i framtiden.Jag tar inte detta som ett nederlag, ser det som att jag är BC beroendeoch det bästa botemedlet är att deltaga.Klicka för att utvidga...
Helt klart månadens bästa besked!

Varmt välkommen tillbaka Peter!!!

011430121 skrev:Jag brukar aldrig förhasta mig när det gäller beslut.Men efter 9 veckor med bara ett inlägg som jag tvingades att skriva för att kunna vara med på Julträffen i Köpenhamn den 5 dec. (ej tvingad av trådskaparen) så känns det lite svårt att inte få deltag i samtalen på BC.Biter i det sura äpplet, bryter löftet om att inte skriva mer på BC, för er som tycker det har varit skönt utan mina inlägg, hoppa över dem i framtiden.Jag tar inte detta som ett nederlag, ser det som att jag är BC beroendeoch det bästa botemedlet är att deltaga.Klicka för att utvidga...

Ta nu och förklara vad numret betyder...

latest

Homer skrev:Ta nu och förklara vad numret betyder...Klicka för att utvidga...

Det är mitt EuroBonus nummer jag kanske avslöjar för mycket nu.

Många har trott att det är ett telefonnummer, jag prov ringde för ca 8 år sedan och fick svaret ” det finns ingen abonnent på numret”

011430121 skrev:Det är mitt EuroBonus nummer jag kanske avslöjar för mycket nu.Många har trott att det är ett telefonnummer, jag prov ringde för ca 8 år sedan och fick svaret ” det finns ingen abonnent på numret”Klicka för att utvidga...

Norrköpingsnummer (011-) som börjar på 4 har sjusiffrigt abonnentnummer, så det är därför, du var en siffra kort.

Välkommen tillbaka! Har alltid uppskattat dina genuina inlägg och dina tips genom åren //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.png

Back