Grace? Du menar som sas att status är giltig någon månad extra utifall att poängen kommer in sent? I så fall är svaret nej.aikelo skrev:Är guld och fick 15 nätter.Nu undrar jag om NCH har någon grace-period?Kommer upp i 57 nätter 2021 och har en 5x stay den 7 Jan.Klicka för att utvidga...
Samma här //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.pngRickard_O skrev:Ingen verkar ha slagit mig iaf, hela TVÅ nätter fick jag!Visa bifogad bild 124658Klicka för att utvidga...
Robban1616 skrev:Får ni dessa på mail?Klicka för att utvidga...
Då är via två med samma problem.hco skrev:De som lyckas få mail från NCC ja =)Jag har aldrig lyckats med konststycket. Klickat ur och i alla alternativ om att få promomail jag vet inte hur många gånger nu. Men ändå inga mail. Brukar inte sörja det så mycket -- men suger nu när det är personliga erbjudanden. Måste kanske ta och kontakta NCC igen om detta.Klicka för att utvidga...
Det viktiga är ju att du får poängen/nätterna. Att kampanjen finns kan du ju läsa på bc!palmen skrev:Om man ändå kunde få alla dessa mail för olika kampanjer... De felsöker och kan se att mailen inte skickas trots att jag bockat i detta val.Klicka för att utvidga...
Det är ju just det jag inte brukar få. Senast var det ju 50% på nästa bokning för oss som bodde när allt låg nere. Fick aldrig den men ringde in och de kunde konstatera att jag inte fått mailet och jag fick lägga bokning genom kundtjänst för att få rabatt.mha321 skrev:Det viktiga är ju att du får poängen/nätterna. Att kampanjen finns kan du ju läsa på bc!Klicka för att utvidga...
Du kan få mina 30 nätter. De är värda lika mycket för mig som din natt.Sir Lemon skrev:1 ynka natt fick jag.Klicka för att utvidga...