Dr. Miles skrev:Nu stänger jag omröstning.Det blirlördag 16 februari 2013 kl. 16.Klicka för att utvidga...
När Magino är med på träffarna brukar han hjälpa personalen att stänga stället. Han har inte anmält sig den här gången dock...JensE skrev:Hur länge brukar folk hänga kvar? Landar på ARN vid 21:45 förhoppningsvis.Klicka för att utvidga...
8 personer har bekräftat att de skall komma.bjornstrom skrev:Kan du ta fram en lista på vilka som kommer?Klicka för att utvidga...
Vad trevligt. Jag har redan bokat ett bord för 10 personer, det blir perfekt.bjornstrom skrev:Jaganmäler härmed intresse ochKristoferkommer ocksåKlicka för att utvidga...
Han kanske kommer "senare" efter ha varit ute på andra dåligheter, och öppnar på söndagen!Dr. Miles skrev:NärMaginoär med på träffarna brukar han hjälpa personalen att stänga stället. Han har inte anmält sig den här gången dock...Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Han kanske kommer "senare" efter ha varit ute på andra dåligheter, och öppnar på söndagen!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:NärMaginoär med på träffarna brukar han hjälpa personalen att stänga stället. Han har inte anmält sig den här gången dock...Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Han kanske kommer "senare" efter ha varit ute på andra dåligheter, och öppnar på söndagen!Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Senator och Sunkan hade jag också värvatKlicka för att utvidga...
Har inte det hänt förut?Magino skrev:Hehe jag ni, tyvärr så jobbar jag fram till långt in på kvällen men vem vet, jag kanske kommer senare om några fortfarande är kvar efter 22. Tack och lov så öppnar jag inte på söndagen denna helgenKlicka för att utvidga...