Låter konstigt om det inte skulle räknas om man uppgraderar med en kupong. Har inte tillgång till min bokning nu, men kan det vara så att man bokas om till en award-bokningsklass som inte ger poäng? Låter väldigt konstigt om det är tänkt att fungera så i alla fall.cantona skrev:Jag har gjort mina 4 leg på A3 och har fått in alla förutom den som jag uppgraderade till C men coupongen. Normalt ramlar de in väldigt fort men just i det här fallet dröjer det. Kan jag ha sabbat det med uppgraderingen på något sätt?Klicka för att utvidga...
Du måste ringa och få miles:en för de uppgraderade segmenten krediterade manuellt, det är en bugg i deras system.cantona skrev:Jag har gjort mina 4 leg på A3 och har fått in alla förutom den som jag uppgraderade till C men coupongen. Normalt ramlar de in väldigt fort men just i det här fallet dröjer det. Kan jag ha sabbat det med uppgraderingen på något sätt?Klicka för att utvidga...
Jag fick nya ca 30 minuter efter att ha ringt dem när jag använde mina vouchers. Kom precis som innan på mejlen fast med ny class och farebasis.MangeEricson skrev:Hur lång tid tog det för dig@henke12att få mail med nyutställda biljetter?Klicka för att utvidga...
Kanske 3-5 timmar!MangeEricson skrev:Hur lång tid tog det för dig@henke12att få mail med nyutställda biljetter?Klicka för att utvidga...
MangeEricson skrev:Det verkar som att det kan ta ett antal timmar att få nya biljetter om man bara ska uppgradera enstaka flygningar i en bokning t.ex. att man väljer att uppgradera sträckan Arlanda-Athen i bokningen Arlanda-Athen-Heraklion. Verkar som det ska gå fortare (under en timme) om man väljer att uppgradera alla ben i en bokning.Klicka för att utvidga...
Jag tycker du ska ringa och prata med Aegeans kundsupport. Det är detta som är problemet, vid uppgraderingen ändras bokningsklassen och det är därför man inte får några miles automatiskt. Det faktum att du krediterar till ett annat program tycker inte jag spelar någon roll, du ska få miles enligt den bokningsklassen du köpte.henke12 skrev:Någon som har testat at kreditera en annan FFP istället för A3 efter att ha använt vouchers?Om jag tittar på min bokning ser det ut som det är bokningsklass I vilket inte ger poäng hos SK.Nästan 3000p jag går miste om det inte funkarKlicka för att utvidga...