J
jumbooze
Guest
B verkar helt klart mitt förstaval
OnlyAFool skrev:Jag föredrar A. Men B och C låter också mycket intressanta. Om ni vill lära er packa en väska bra, kan jag rekommendera någon typ av militärtjänstgöringRedigerar mig själv, man lär sig att packa ner mycket saker som man knappt kommer att använda. Liten skillnad mot att packa bra och packa mycketKlicka för att utvidga...
ACervin skrev:B i första hand. Kan man hoppas på live streaming så vi på undersidan av klotet kan få avnjuta Mr Agehalls presentation/workshop.Klicka för att utvidga...
Det löser du annars genom att boka in agehall på en resa till undersidan i F mha lite USDM.ACervin skrev:B i första hand. Kan man hoppas på live streaming så vi på undersidan av klotet kan få avnjuta Mr Agehalls presentation/workshop.Klicka för att utvidga...
David skrev:Jag tror @agehallföredrar betald F.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jag kan fixa med video-conferencing när @agehallblir klar med sitt projekt, det enda som behövs då är dator med kamera, mikrofon, högtalare, en stabil Internet-uppkoppling samt en fri Cisco Jabber-klient/konto.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det där vill jag inte höra! Jag såg ju fram emot att få åka på turné till Australien...!Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Videosystemet är trasigt från nu och på obestämd framtidKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag tror det funkar bättre från Australien, du följer väl med som tekniker?Klicka för att utvidga...