Miljon3 skrev:Är inte finnair flighten med 757 eller är det a340,a330 nu?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:JustTHAI Premium på utrsa runt på 21 dec 2014 ser mörkt ut. De är nästan utsålda.Även rabatterad Business class (J klass) är få.Däremot om hemresan sker från Bangkok på 1 jan 2015 (natten av 31 dec 2014), finns det gott om platser både i Premium Economy och i Business class.Klicka för att utvidga...
oxxax skrev:Nu har jag lärt mig att det finns en mall, och att man inte ska skriva förkortningar i rubriker.Nästa fråga vars svar kanske redan finns skrivet här någonstans är hur i hela friden man bokar tex business eller Premium Economy på Thai's hemsida?! På den svenska versionen så är det stört omöjligt att boka något annat än Economy, och på den globala sidan kan jag inte finna hur man bokar Premium Economy (om det finns platser). Hemresan kan vara 1-4:ejan, men hittar inget vare sig dit eller hem. Om nu sätena är desamma som i Business så funkar det iaf utmärkt för mig, frugan och kidsen.Klicka för att utvidga...
"Startat reguljärflyg" är en sanning med modifikation. Man har helt enkelt börjat marknadsföra sina befintliga charterflighter till Phuket och Krabi även som reguljärflyg.Jacob skrev:Finnair kör Airbus A340 till Phuket.Finnair startar reguljärflyg till Phuket och Krabi vintern 2014/15 - BusinessClass.seKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Du kan redigera ditt inlägg i första posten då. Det blir lättare för andra.Klicka för att utvidga...
Du bör inte kolla Seat Guru utan helst kolla på ExpertFlyer eller flygbolagets webbsida när det gäller seat map.Glenn E skrev:Vilka business stolar finns i TG 953 mellan Köpenhamn och Phuket?På seatguru visas 7 stolar på en rad.Klicka för att utvidga...
oxxax skrev:Bokade nu biljetter till mig, frun och barnen för den 21a dec och 2a jan, men jag har såklart ytterligare frågor.När jag skulle välja platser så fanns det på hemvägen bara tre platser kvar, och då jag köpte fyra biljetter så gick gick det inte att välja plats till alla fyra. Hur funkar det?! Nästa grej var att platserna var spridda, vilket inte är så smidigt med två barn på 6 respektive 3 år. Hur funkar det?!Sist men inte minst så gick det inte att betala med vare sig AMEX eller Diners, vilket är lite trist på en nota på 110k.Klicka för att utvidga...
oxxax skrev:Bokade nu biljetter till mig, frun och barnen för den 21a dec och 2a jan, men jag har såklart ytterligare frågor.När jag skulle välja platser så fanns det på hemvägen bara tre platser kvar, och då jag köpte fyra biljetter så gick gick det inte att välja plats till alla fyra. Hur funkar det?! Nästa grej var att platserna var spridda, vilket inte är så smidigt med två barn på 6 respektive 3 år. Hur funkar det?!Sist men inte minst så gick det inte att betala med vare sig AMEX eller Diners, vilket är lite trist på en nota på 110k.Klicka för att utvidga...